Friday 13 May 2011

~CuTi SeMeStEr ; ApE Nak bUaT???~

 hahahaha
ne kali kedua kot 
ak tulis bnde yg same
disebabkan
post ak sblm ne hlg....%$@#!$!!
hahaha
so ap nk buat time cuti
cuti lame kot
4 bulan
termasuk hari ne
baru 4 hari ak kt umah
da bosan sgt3 da
hmmmm....
= = = = = = = = = = = = = = = 
ak rase mggu depan
ak nk kje balik ngn pak cik ne

~Pak Cik Kenny~
hahahaha
dlu pernah la jgk kje ngn pak cik ne
best do kje ngn dy
gaji masyuk
ayam kenny free kot tiap2 hari
hahahaha
= = = = = = = = = = = = = = = = = = = 
xkje?
kalau xkje aku maen futsal je la
maen sampai trcabut kaki
hahaha
~ne sape ntah tgh maen futsal~
= = = = = = = = = = = = = = = = = = = = 
kalo x jugak
makneny 
dr start cuti semester ne
~ne bukan muke aku~
tido je la aku
depan laptop aku
4 bulan ne
nnti2 bulan 9 aku bgn ye
hahahaha

~kalau cuti stahun boley gle kpale aku~

No comments:

Post a Comment